دانلود آهنگ زیبای یاسر بینام و مهدی آذر بنام چجوری میتونی


قدم آروم بزن , تو خلوتم

خودت میدونی که,  بی طاقتم

کنار من بشین هی , توی چشمام ببین که

جای خالی تو , یه دنیا نقطه چینه

میگیره نگاهت دنیامو از من وابستم به تو من میترسم از دوریت

چجوری میتونی بی من بمونی فقط بگو به من چجوری(2)

تموم شد میگی این نخ سیگارت تموم شه میری

هر دومون بریدیم ولی این جدایی توافقی نی

هنو میدوه دنبال یاروه اون چشمای خمارو آرومت

خندم میگیره از دنیای وارونه رفتی با اونی که تو جوکای ما بوده

میگی دیگه جات لای کوچیکای فریک نی

قفل نمیشی رو تریپای این ریختی

میگی دیگه لای خوبای فیمسی

کج رفتی بعد به حرفام میرسی

هی نگو من باعثشم چون تو میخوای بشی الماس شهر

دیگه نه میخوام و نه میتونم که رو هر نت فالشی رقاص بشم چون

تمام زندگیمی مثل رویای شیرین

یه حس پاکی مثل خواب خوب بچگیمی

بدون تو میمیرم پیشت آروم میگیرم

میخوام اینو بدونی که بی تو گوشه گیرم

میگیره نگاهت دنیامو از من وابستم به تو من میترسم از دوریت

چجوری میتونی بی من بمونی فقط بگو به من چجوری(2)

قول دادی که تنها نمونم هیچ وقت گفته بودی میمونی پیشم

من یه روزی دنیات بودم حالا بین ما دیگه نمونده هیچ حرفی

هیس هیچی نگو هیچی نپرس هیچی نخون

برو از امشب هرجا دلت خواست بگو دیگه بین ما هیچی نبود

اووو شیکو پیک میکنی فیل هاوس وین طوری

هیپنوتیزم اینجاست دیگه هیچ جوری این تو نیست

دیدی بیخودی چی شدی

همه چی ریلکسو خوبه پیش میریو دنیات تو عکسه اونه

تو همیشه بازنده ای

په فکر نکن همه چی ریلکس میمونه


Download Music 320